fashion-sectorΟ κλάδος της Ένδυσης, της Υπόδησης και των Αξεσουάρ ένδυσης αντιμετωπίζει ραγδαίες εξελίξεις, θεμελιώδεις αλλαγές και βέβαια έντονη πτώση τζίρου.

Τα μηνύματα της αγοράς είναι πλέον άπειρα και αντικρουόμενα με αποτέλεσμα οι επικεφαλής των εταιριών του κλάδου να αδυνατούν να εκτιμήσουν το μήνυμα που είναι πιθανή ευκαιρία από το μήνυμα που είναι πιθανή απειλή, αφού οι συνθήκες μετατρέπονται συνεχώς και το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι ασταθές και ευμετάβλητο.

Το βασικότερο χαρακτηριστικό του κλάδου είναι η συρρίκνωση της εγχώριας παραγωγής η οποία οφείλεται στους παρακάτω λόγους/παράγοντες:

  • Στη μείωση της αγοραστικής δύναμης της Ελληνικής οικογένειας.
  • Στο αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί σε ολόκληρη την χώρα μας.
  • Στην εμφάνιση και διείσδυση στην αγορά, χαμηλού κόστους εισαγόμενων προϊόντων.
  • Στην ανεπάρκεια πρώτων υλών και στην απαίτηση των παραγωγών τους για πληρωμή «τοις απολύτου μετρητοίς».
  • Στο υψηλό εργατικό κόστος.
  • Στην έλλειψη προγραμματισμού και στρατηγικής για συντονισμό, μείωση λαθών, αποφυγή καθυστερήσεων στις παραδόσεις και στην ανάπτυξη γενικά.
  • Στην ελλιπή αξιοποίηση των πόρων και ικανοτήτων, δυνατών σημείων, εμπορικών σημάτων/ονομάτων.
  • Στη μεταφορά παραγωγικών μονάδων στο εξωτερικό (π.χ. Βαλκάνια, Ασία).
  • Στην στροφή στις εισαγωγές και την εμπορία (χωρίς παραγωγή κλπ.)

Οι αλλαγές στα κανάλια διάθεσης με την είσοδο των μεγάλων πολυεθνικών ομίλων στο λιανικό εμπόριο και την εμφάνιση των μεγάλων και πολυτελών χώρων που διαθέτουν προϊόντα όπου η ποιότητα ακολουθεί την τιμή, τα προϊόντα από την «Ανατολή», τo «παρεμπόριο» και η διακίνηση «πλαστών» προϊόντων αποτελούν επίσης, σημαντικά προβλήματα, που εντείνουν τον ανταγωνισμό, σε μια περίοδο που αρκετοί καταναλωτές αναζητούν την φθηνότερη δυνατή λύση.
Όλα τα παραπάνω εκτόξευσαν την κρίση στον κλάδο και ουσιαστικά τον οδήγησαν στο πιο κρίσιμο σημείο της ιστορίας του.

Στην ΕΒΜ team διαθέτουμε στελέχη με μακροχρόνια και βαθιά γνώση του κλάδου τα οποία είναι ικανά να προβούν στον πλήρη καθορισμό και ανάλυση των προοπτικών του κλάδου και της επιχείρησης πελάτη μας.

Η μακρόχρονη δραστηριοποίηση μας στον κλάδο,
μας επέτρεψε να δραστηριοποιηθούμε με επιτυχία σε αρκετούς τομείς του κλάδου, οι οποίοι αναφέρονται παρακάτω:

  • Πωλήσεις (Οργάνωση δικτύου πωλητών/αντιπροσώπων, Εξαγωγών κλπ)
  • Οργάνωση Καταστημάτων Λιανικής (Δημιουργία μοναδικής εικόνας/concept, merchandising, προγραμματισμός διακόσμησης βιτρίνας, διοίκηση προσωπικού και σχεδιασμός κινήτρων απόδοσης , έλεγχος αποθεμάτων και παραγγελιών, επικοινωνία με πελάτες, δημιουργία κάρτας μέλους/βάσης δεδομένων κλπ).
  • Ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων με την μέθοδο του Franchising.
  • Marketing (Συντονισμός φωτογράφισης και δημιουργία έντυπων καταλόγων αλλά και ψηφιακών για χρήση στο διαδίκτυο, επιμέλεια κειμένων μόδας, δελτία τύπου, καταχωρήσεις σε τύπο, εκδηλώσεις μόδας και δημοσίων σχέσεων).
  • Web marketing-Social media marketing/advertising, e-shop.
  • Αγορές ά υλών, υλικών κλπ.

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo