electric-sectorΕίναι γνωστό ότι συνολικό μέγεθος της Ελληνικής αγοράς, για τις λευκές και μαύρες οικιακές συσκευές, πλησιάζει τα 2 δισ. Ευρώ και εκτοξεύεται στα 4 δισ. ευρώ μαζί με τα συμπληρωματικά προϊόντα τους, τις φωτογραφικές μηχανές, τις μικρές οικιακές συσκευές και τους οικιακούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Η κατανάλωση (σε τεμάχια) ηλεκτρικών οικιακών συσκευών ακολούθησε ανοδική πορεία το διάστημα 1993 - 2008. Ωστόσο, στο διάστημα 2009 – 2010 η κατανάλωση μειώθηκε σημαντικά, σαν επακόλουθο αποτέλεσμα των συνεπειών της οικονομικής ύφεσης.

Παράγοντες της αγοράς προβλέπουν ότι η εξέλιξη των πωλήσεων του κλάδου για το τρέχον έτος, θα έχει αρνητικό πρόσημο και θα συνεχιστεί η καθοδική πορεία, με τις εντοιχιζόμενες συσκευές να πλήττονται περισσότερο λόγω και της αδράνειας που αντιμετωπίζει ο οικοδομικός κλάδος στις πωλήσεις νέων κατοικιών.

Σε αυτό το περιβάλλον και «εν μέσω κρίσης», αρκετές από τις επιχειρήσεις στο κλάδο των ηλεκτρικών ειδών επιδιώκουν απόκτηση μεριδίων από τον ανταγωνισμό για την αποφυγή εφαρμογής στρατηγικών μείωσης του μεγέθους των ή λειτουργίας σε οριακές συνθήκες, οι οποίες όμως βλάπτουν την εικόνα τους.Κάποιες θεωρούν ότι η πτώση του κύκλου εργασιών, τους επιτρέπει να στραφούν σε ορθολογισμό της λειτουργίας τους και ευρύτερο «νοικοκύρεμα», προκειμένου να βγουν ισχυρότερες από την κρίση.

Το παρελθόν έχει δείξει ότι όταν η καταναλωτική ύφεση μειώνει την πίτα της αγοράς που μοιράζονται όλοι, ο ανταγωνισμός εντείνεται και δημιουργεί πιέσεις στους μικρότερους «παίκτες». Με δεδομένο λοιπόν ότι η ύφεση οδηγεί αναπόφευκτα σε ανακατατάξεις και ανακατανομή των μεριδίων, γίνεται κατανοητό ότι οι εταιρίες θα αναδιπλωθούν και θα επιδιώξουν «χειρουργική ακρίβεια» σε κάθε ενέργεια τους και πλήρη αφοσίωση στα επιχειρησιακά σχέδια τους, με τα σχέδια marketing να ακολουθούν την ευρύτερη προσέγγιση.

Η ΕΒΜ ΤΕΑΜ έχει συνεργαστεί αρμονικά με μεγάλες αλλά και μικρότερες εταιρίες του κλάδου και διαθέτει αποδεδειγμένα τεράστια εμπειρία στον κλάδο και τις δυνάμεις οι οποίες τον ορίζουν και τον κινούν.
Έχουμε πραγματοποιήσει συνεργασίες σε θέματα όπως τα παρακάτω:

  • Ανάπτυξη πωλήσεων συγκεκριμένων σειρών προϊόντων.
  • Ανάπτυξη πωλήσεων συγκεκριμένων γεωγραφικών περιοχών.
  • Δημιουργία και υλοποίηση επιχειρησιακών σχεδίων.
  • Δημιουργία και υλοποίηση σχεδίων marketing.
  • Συντονισμός και υλοποίηση φωτογράφισης για την δημιουργία προϊοντικών καταλόγων.
  • Πραγματοποίηση εκδηλώσεων παρουσίασης εταιρικών στρατηγικών.
  • Πραγματοποίηση εκδηλώσεων παρουσίασης νέων προϊόντων.
  • Πραγματοποίηση εκδηλώσεων παρουσίασης στρατηγικών marketing.
  • Δημιουργία και υλοποίηση εταιρικής ταυτότητας.
  • Προγραμματισμός μέσων επικοινωνίας - Media planning.
  • Εκπαιδευτικά σεμινάρια στο προσωπικό και αύξηση της αποτελεσματικότητας.

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo