pharmaceutical-sectorΟι εταιρίες του Φαρμακευτικού κλάδου καθημερινά αντιμετωπίζουν την υπερβολική ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με την σύνθεση των προϊόντων τους, την αποτελεσματικότητά τους, την πιθανή ύπαρξη παρενεργειών, της τιμής αγοράς τους, την χρήση υποκατάστατων κλπ.

Συγχρόνως με τα παραπάνω οι εταιρίες αντιμετωπίζουν νομικούς περιορισμούς, αποζημιώσεις και λήξη των πατεντών τους, συγκεκριμένα όρια τιμών, αποκλειστικότητες στα κανάλια διάθεσης των προϊόντων και βέβαια ισχυρότατα επίπεδα ανταγωνισμού.

Οι παραπάνω συνθήκες δημιουργούν στις εταιρίες την έντονη αναζήτηση της απόκτησης διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και φυσικά την ανάπτυξη προσπαθώντας να δώσουν απαντήσεις σε μια σειρά ερωτήσεων όπως οι παρακάτω:

  • Πώς να μειώσουμε το λειτουργικό μας κόστος χωρίς να μειώσουμε την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών μας;
  • Πώς να διατηρήσουμε τις θεμελιώδεις ικανότητες και αξίες μας;
  • Ποιες αλλαγές πρέπει να κάνουμε στην οργάνωση μας για να αντιμετωπίσουμε τις νέες συνθήκες της αγοράς και της οικονομίας;
  • Πώς μπορούμε να αναπτυχθούμε μέσα από συνθήκες οικονομικής ύφεσης;

Η EBM ΤΕΑΜ βοηθά την εταιρία πελάτη της να:

  • Επανασχεδιάσει/μορφοποιήσει/τροποποιήσει την επιχειρηματική στρατηγική της.
  • Επανασχεδιάσει/μορφοποιήσει/τροποποιήσει την εμπορική πολιτική της.
  • Επιλέξει τα καταλληλότερα για τα προϊόντα/υπηρεσίες της κανάλια διάθεσης συμπεριλαμβάνοντας και το διαδίκτυο με τα κοινωνικά δίκτυα.
  • Εφαρμόσει τις νέες στρατηγικές στο εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον της.
  • Αναδιοργανώσει τα εσωτερικά λειτουργικά τμήματα της.
  • Δημιουργήσει αποτελεσματικές ομάδες υψηλής απόδοσης.
  • Αποκτήσει υψηλή αναγνωρισιμότητα και αναμνησιμότητα.
  • Δημιουργήσει κανάλια επικοινωνίας και διαδραστικότητας με τους πελάτες για την καλύτερη εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών τους.
  • Αυξήσει την παραγωγικότητα της.
  • Προσαρμοστεί στις ταχύτατες μεταβολές και εξελίξεις της αγοράς και της οικονομίας.
  • Διεισδύσει σε νέες αγορές ή τμήματα αγορών που δεν διαθέτει παρουσία.
  • Εφαρμόσει πολιτικές Merchandising ανά κανάλι διάθεσης.
  • Εκτιμήσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της και την θέση τους στον κύκλο ζωής προϊόντος.

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo