Retail-sectorΣήμερα όσο ποτέ οι συνθήκες κατανάλωσης στην Ελλάδα τροποποιούνται και ίσως πολλοί λίγοι παράγοντες μπορούν να θεωρηθούν πραγματικά δεδομένοι.

Οι αλλαγές στο εισόδημα τροποποιούν τα κοινωνικά στρώματα και τις συνήθειες στην κατανάλωση.
Η μυθική πλέον συμπεριφορά καταναλωτή που δεν μπορεί να οριοθετηθεί από τα τμήματα Marketing.
Η εμφάνιση μεγάλων χώρων λιανικής διάθεσης από οργανωμένες πολυεθνικές εταιρίες.
Η χρηματοδότηση από τον τραπεζικό κλάδο και η χρήση πιστωτικών καρτών.
Ενοποιημένοι και πανίσχυροι προμηθευτές.
Η λιανική πώληση με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση είναι πλέον άρρηκτα συνδεδεμένες.
Η ανάπτυξη του ιντερνέτ και ή άνοδος των αγορών μέσω του ψηφιακού κόσμου.

Η κατάσταση που διαμορφώνεται στον κλάδο της Λιανικής πώλησης, δημιουργεί τα παρακάτω ζωτικής σημασίας ερωτήματα σχετικά με την βιωσιμότητα και την μελλοντική θέση κάθε επιχείρησης:

  • Πως θα διαμορφώσουμε το κατάλληλο μείγμα προϊόντων ή υπηρεσιών ώστε να επιτυγχάνεται ταχύτατη ρευστότητα και άριστη διαχείριση του αποθέματος προς πώληση;
  • Πως θα γίνουμε η πρώτη επιλογή από τους πελάτες του κλάδου μας;
  • Πως θα επιλέξουμε την καταλληλότερη τοποθεσία και την ελκυστικότερη εικόνα για την επιχείρηση μας;
  • Πως θα διασφαλίσουμε την αναγνωρισιμότητα της εικόνας μας ανάμεσα από τα κανάλια διάθεσης και τον ανταγωνισμό;
  • Πως θα καταλάβουμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών μας ώστε να τους εξυπηρετήσουμε άψογα;
  • Πως θα αξιοποιήσουμε τα στοιχεία από την κάρτα πιστού πελάτη;
  • Ποια επικοινωνιακή στρατηγική είναι επίκαιρη και αποδεκτή από το κοινό στόχο μας;
  • Πως θα κατανείμω τους πόρους της επιχείρησης μεταξύ του On line και του Off line κόσμου;

Από όποια οπτική γωνία και αν προσεγγίσουμε μια επιχείρηση πελάτη μας, από τους ανταγωνιστές και τους πελάτες του αλλά και από τα μέσα προώθησης και την οργάνωση μέχρι το προσωπικό του και τις διαδικασίες, το concept, την αρχιτεκτονική ταυτότητα το merchandising, το marketing και το διαδίκτυο, το έμπειρο προσωπικό της ΕΒΜ ΤΕΑΜ βοηθά στην διαχείριση των παραγόντων που επηρεάζουν την απόδοση κάθε επιχείρησης και ουσιαστικά προσθέτει εμπειρία και ικανότητες στην διοίκηση της.

Η EBM ΤΕΑΜ επιπρόσθετα με τα παραπάνω αναλαμβάνει και πραγματοποιεί στο κλάδο της Λιανικής τα παρακάτω :

  • Concept & shopping experience.  Περιγραφή και μορφοποίηση της συνολικής και χαρακτηριστικής εικόνας που αντιλαμβάνεται ο πελάτης, διαφοροποιεί την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό της δημιουργώντας αναγνωρισιμότητα και μοναδικότητα.
  • Store layout.  Διαμόρφωση αρχιτεκτονικής ταυτότητας καταστημάτων.
  • Merchandising.  Μέθοδος, πρακτικές και ενέργειες που προωθούν την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, στους χώρους λιανικής πώλησης.
  • E-shop.  Ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης.

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo