H Effective Business Management αποτελεί καινοτόμο εταιρεία στον τομέα της οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων.
Έχοντας μακροχρόνια εμπειρία στη διοίκηση και ανάπτυξη μεγάλων εταιρειών αλλά και μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό (USA) μπορεί και προσφέρει στοχευμένες λύσεις σε μεγάλο φάσμα επιχειρήσεων εστιάζοντας στις πραγματικές ανάγκεςκάθε επιχείρησης.

business-plan-services

Αρχικά αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του κάθε επιχειρηματία και αφού εκτιμήσουμε τα δυνατά και αδύνατα σημεία της επιχείρησης συγχρόνως με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά και τον κλάδο αλλά και τις κοινωνικοπολιτικές και οικονομικές συνθήκες προτείνουμε τις λύσεις που πιστεύουμε σαν τις καταλληλότερες για να ακολουθήσει η επιχείρηση στα επόμενα στάδια της δραστηριοποίησης της.

Συχνά βρισκόμαστε μπροστά στο δίλημμα του επιχειρηματία:

Στρατηγικό σχεδιασμό ή Επιχειρηματικό σχέδιο;

Η απάντηση είναι αλληλένδετη με τις παραπάνω εκτιμήσεις της EBM TEAM και τους στόχους της επιχείρησης.
Αν η επιχείρηση χρειάζεται ένα συνολικό και μακροπρόθεσμο (3-5 έτη) σχέδιο δράσης και συντονισμού, τότε ο Στρατηγικός σχεδιασμός (Strategic planning) είναι η ενδεδειγμένη λύση.
Αν η επιχείρηση χρειάζεται ένα σχέδιο για την εκτίμηση των υπαρχόντων προϊόντων/υπηρεσιών και την σύγκριση τους με διαφαινόμενες επιχειρησιακές ευκαιρίες, την εύρεση οικονομικών πόρων - στρατηγική εισόδου-εξόδου για επενδυτές, τον προσδιορισμό του οράματος και των στόχων της, την ανάλυση της αγοράς για την είσοδο σε νέες δραστηριότητες, την ανακατανομή των πόρων της και τον προσδιορισμό του πελατειακού κοινού για κάθε οικογένεια προϊόντων/υπηρεσιών, τότε το επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan) είναι το αναγκαίο σχέδιο.

Λόγοι για την ανάγκη ενός Επιχειρηματικού σχεδίου μπορεί να είναι κάποιοι από τους παρακάτω:

  • Για να λειτουργεί σαν πυξίδα προς το κοινό της (στελέχη - πελάτες- προμηθευτές-επενδυτές-μετόχους) και να προσδίδει μια σταθερή θέση αλλά και πρόθεση μελλοντικής ανάπτυξης και συνέχισης της επιχειρηματικότητας.
  • Για να μειωθεί το ρίσκο (κίνδυνος) της επιλογής λανθασμένης κατεύθυνσης/ευκαιρίας.
  • Για να καθιερώσει την δική της επιχειρηματική ταυτότητα (Όραμα-αποστολή-αξίες-στόχοι).
  • Για να αναλύσει και να αντιμετωπίσει καλύτερα τον ανταγωνισμό.
  • Για να αναλύσει και να εξυπηρετήσει καλύτερα τον πελάτη.
  • Για να περιγράψει καλύτερα και να οριοθετήσει θέματα/υποθέσεις που δεν είχαν διευκρινιστεί στο παρελθόν.
  • Για να αξιολογήσει την δική της απόδοση και μελλοντική βιωσιμότητα.
  • Για να προσδιορίσει τις οικονομικές ανάγκες της.
  • Για να προσελκύσει επενδυτές.
  • Για να περιγράψει το επιχειρηματικό της μοντέλο και να τοποθετήσει την επιχείρηση στον «χάρτη» της αγοράς.
  • Για να μετρήσει την απόδοση των σχεδίων Marketing.
  • Για να ανακαλύψει και να αξιολογήσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo