eisagogi-seminariou

Οι συνθήκες της αγοράς μεταλλάσσονται με γοργούς ρυθμούς και η εμφάνιση απρόβλεπτων παραμέτρων είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο.

Οι «υγιείς» πελάτες ελαχιστοποιούνται.

Οι σημαντικοί πελάτες πρέπει να διαφυλαχθούν και να ικανοποιηθούν ακόμη περισσότερο.

Ο μυθικός κανόνας του 80-20 είναι πλέον πραγματικότητα.


stoxos-seminariou

Η εκπαίδευση σε εκείνες τις τεχνικές, οι οποίες θα επιτρέψουν στους συμμετέχοντες να:

  • Αυξήσουν την μακροπρόθεσμη πιστότητα των πελατών στρατηγικής σημασίας
  • Δημιουργήσουν εικόνα προμηθευτή – κλειδιού
  • Προσδιορίσουν πελατο-κεντρικές δραστηριότητες προς όφελος και των δύο πλευρών.
  • Κατανοήσουν τον τρόπο λήψης των αγοραστικών αποφάσεων των πελατών στρατηγικής σημασίας
  • Επιτύχουν την ελαχιστοποίηση της ανασφάλειας που συνοδεύει κάθε πελάτη στην αγοραστική απόφαση
  • Βελτιστοποιήσουν την προσπάθεια του τμήματος πωλήσεων με την εφαρμογή προσχεδιασμένων προγραμμάτων δράσης.

se-poious-apeuthinete-to-seminario

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη και διευθυντές πωλήσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες και τεχνικές που απαιτούνται για τον σχεδιασμό, υλοποίηση και έλεγχο προγραμμάτων πωλήσεων, σε Πελάτες Στρατηγικής Σημασίας ώστε να συμβάλλουν στην διατήρηση των πελατών αυτών, των μεριδίων αγοράς και γενικά στην επίτευξη όλων των στόχων της επιχείρησης.

periexomena-seminariou

  • Τι είναι η Διοίκηση Πελατών Στρατηγικής Σημασίας;
  • Πως Διοικούνται Πελάτες Στρατηγικής Σημασίας;
  • Ποιός είναι ο Πελάτης Στρατηγικής Σημασίας (ΠΣΣ);
  • Οι απαιτήσεις των σημαντικών πελατών
  • Πως επιλέγουν τους προμηθευτές - συνεργάτες τους;
  • Ο σχεδιασμός της στρατηγικής προς τον μεγάλο Πελάτη
  • Το Business Plan ανά πελάτη
  • 8Ο ρόλος του υπεύθυνου πωλήσεων στους μεγάλους και σημαντικούς πελάτες
  • Πόσους Πελάτες Στρατηγικής Σημασίας μπορούμε να χειριστούμε;
  • Πως δημιουργείται ένας Πελάτης Στρατηγικής Σημασίας;
  • Πως θεμελιώνεται μακροχρόνια συνεργασία με Πελάτες Στρατηγικής Σημασίας
  • Ξεχωριστό τμήμα εξυπηρέτησης Πελατών Στρατηγικής Σημασίας;
  • Τι κάνουμε σήμερα με τους αυριανούς ΠΣΣ;
  • Επιθυμούμε αύξηση της προσπάθειας μας στους ΠΣΣ;
  • Τι θα κάνουμε αν οι ΠΣΣ αποδειχθούν Ζημιογόνοι;
  • Διασφαλίζεται η κερδοφορία της εταιρίας από ΠΣΣ ;
  • Ποια η πολιτική μας για τους μικρότερους πελάτες;
  • Πως θα ανακαλύψουμε τους πελάτες που θα φέρουν την αυριανή κερδοφορία;
  • Ποια είναι τα οφέλη από τους Πελάτες Στρατηγικής Σημασίας;


ta-ofeli-seminariou

Η αξιοποίηση των πόρων και των ικανοτήτων της επιχείρησης και των πωλητών της με τον σωστό καταμερισμό τους, σε πελάτες με μεγάλη κερδοφορία και παραγωγή τζίρου.

Η δημιουργία εικόνας που εκτιμά και σέβεται τους σημαντικούς πελάτες της, με αποτέλεσμα να τους διατηρεί μακροχρόνια, να τους αυξάνει και να τους μετατρέπει σε πιστούς διαφημιστές της.

diarkeia

Διάρκεια σεμιναρίου 16 ώρες

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo