eisagogi-seminariou

Η εικόνα της ουράς των πελατών μπροστά στο ταμείο του καταστήματος μάλλον σπανίζει.

Αρκετή έρευνα πριν την αγορά και μεγάλη διάθεση διαπραγμάτευσης για καλλίτερες τιμές και περισσότερες παροχές.

Οι πελάτες επιθυμούν να περιηγηθούν πριν ζητήσουν βοήθεια και εξυπηρέτηση.

Η γλώσσα του «σώματος» του καταστήματος λέγεται Visual Merchandising.

Επικοινωνήστε με συγκεκριμένη στρατηγική και με καλλιτεχνικό ύφος μέσα στο κατάστημα σας και κατευθύνετε τον πελάτη σας σε αυθόρμητη αγορά μακριά από απαιτήσεις, διαπραγματεύσεις τιμών, παροχών κλπ.


stoxos-seminariou

Στόχος του σεμιναρίου είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων των συμμετεχόντων σχετικά με τις συνθήκες που διαμορφώνουν τις αγοραστικές αποφάσεις αλλά και η πρακτική τους εξάσκηση σε τεχνικές που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα, στην λιανική πώληση.
Το σεμινάριο είναι ένα διαφορετικό, απαιτητικό και πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που στοχεύει να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με τις αρχές και τις τεχνικές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού ώστε να αξιοποιήσουν άριστα τις ικανότητες του εγκεφάλου τους, να βελτιώσουν πρακτικά την καθημερινότητά τους, να διακόψουν τις «κακές συνήθειες», να πετύχουν εναρμόνιση με τους γύρω τους, να αντιμετωπίσουν πιθανές αναστολές, να πείθουν ευκολότερα τους άλλους και τελικά να αποκτήσουν αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση και να γίνουν πιο αποτελεσματικοί και παραγωγικοί στην εργασία τους.


se-poious-apeuthinete-to-seminario

Σε όλους τους επαγγελματίες της λιανικής πώλησης, καταστηματάρχες, προσωπικό πρώτης γραμμής, προσωπικό ενημέρωσης και εκπαίδευσης πριν την πώληση και προσωπικό εξυπηρέτησης μετά την πώληση.

periexomena-seminariou

  • Γενική λειτουργία και υποστήριξη του καταστήματος.
  • Τα σημεία καθημερινού ελέγχου
  • Τα υποστηρικτικά υλικά
  • Η καλή λειτουργία εξοπλισμού
  • Η κατάσταση επίπλων & διακοσμητικών υλικών
  • Η επάρκεια αποθέματος σε προωθητικά υλικά
  • Πολιτική ελέγχου αποθεμάτων προϊόντων πώλησης
  • Τεχνικές μέτρησης και ανανέωσης αποθέματος προϊόντων πώλησης
  • Απόθεμα ασφαλείας
  • Απόθεμα παραγγελίας
  • Τρόποι πρόβλεψης & κάλυψης της ζήτησης
  • Τεχνικές πώλησης
  • Η διαδικασία της πώλησης
  • Τεχνικές προσέγγισης – παρουσίασης - κλεισίματος της πώλησης
  • Το κίνητρο αγοράς κάθε πελάτη
  • Από ποιόν αγοράζουμε;
  • Γιατί αγοράζουμε;
  • Τι εμποδίζει τον πελάτη να αγοράσει;
  • Η Συναισθηματική Νοημοσύνη στην διαδικασία της πώλησης.
  • Η Γλώσσα του σώματος του προσωπικού.
  • Η Γλώσσα του σώματος των πελατών.
  • Η Γλώσσα του σώματος της επιχείρησης.Visual Merchandising.
  • Η εσωτερική ατμόσφαιρα.
  • Οι αισθήσεις λειτουργούν στο υποσυνείδητο. Επενδύστε και στις πέντε αισθήσεις.
  • Ζεστά σημεία.
  • Κρύα σημεία.
  • Προϊόντα κλειδιά.
  • Προϊόντα άγκυρες.
  • Φωτισμός, εσωτερικές επιγραφές, χρώματα, διάφορα εποχιακά υλικά, συμμετρία ή έντεχνη ασυμμετρία, καθαριότητα.
  • Κάθετη ή οριζόντια προβολή;
  • Κλιμάκωση τιμών ή τυχαία τοποθέτηση;
  • Καρτελάκια τιμών με εμφανείς τιμές ή χωρίς τιμές;
  • Η ποικιλία βοηθάει ή μπερδεύει;
  • Συμπληρωματικά προϊόντα, αξεσουάρ, ενοποιημένες οικογένειες προϊόντων, εύκολα αντιληπτά μηνύματα σε προβολές και παρουσιάσεις.
  • Τριπλασιασμός στις πωλήσεις απλά με τριπλασιασμό των εσωτερικών σημείων προβολής.
  • Χρήση διασκεδαστικών μηνυμάτων ή ευχάριστων εικόνων, ασυνήθιστες κούκλες βιτρίνας.
  • Σχεδιασμός της « εσωτερικής οδού» που θα οδηγήσει τους πελάτες στα σημεία που επιθυμείτε.
  • Η τεχνική των 3 Άσσων κ του ενός Ρήγα.
  • Οι κριμένες εντολές υποβολής, τα εμφυτεύματα μνήμης & τα γλωσσικά πρότυπα.
  • Έλεγχος ετοιμότητας και απόδοσης προσωπικού και καταστήματος.
  • Είμαστε έτοιμοι να πουλήσουμε όταν ο πελάτης είναι έτοιμος να αγοράσει;
  • Καθορίζει ο χρόνος παραμονής του πελάτη στο χώρο το ύψος αγορών του;
  • Χρειάζεται η συνεχής οπτική επαφή του πελάτη με το προσωπικό;
  • Η τεχνική πώλησης με βάση το εγχειρίδιο ή ανά πελάτη;
  • Ο έλεγχος απόδοσης του καταστήματος.
  • Ο έλεγχος απόδοσης προσωπικού.


ta-ofeli-seminariou

Με την ολοκλήρωσή του θα βελτιώσετε τις ικανότητές σας στη δημιουργία ερεθισμάτων ενεργοποίησης των αγοραστικών αντανακλαστικών των πελατών σας στις επικοινωνίες που πραγματοποιείτε μαζί τους.


diarkeia

Διάρκεια σεμιναρίου 32 ώρες

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo