eisagogi-seminariou

Η ένταση του ανταγωνισμού δεν έχει κανένα προηγούμενο.

Οι καλοί και «υγιείς» πελάτες μειώνονται.

Οι πωλητές χρησιμοποιούν τα ίδια «όπλα».

Οι εκπαιδευμένοι πωλητές ξεχωρίζουν και πετυχαίνουν.

stoxos-seminariou

Να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τεχνικές, οι οποίες θα επιτρέψουν στους συμμετέχοντες, την απόκτηση και ενσωμάτωση στην καθημερινότητα τους, καινοτομικών επιχειρησιακών πρακτικών και μεθόδων που θα τους φανούν χρήσιμες στην διαδικασία πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, θα τους ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους και θα τους φέρουν πρώτους στην μνήμη των πελατών.
Να γίνει μελέτη συγκεκριμένων περιπτώσεων για την αποφυγή συχνών μα οδυνηρών λαθών μέσω της προβολής επιλεγμένων Video.

periexomena-seminariou 

  • Η Ανίχνευση
  • Η Προετοιμασία
  • Η Κατανόηση του τρόπου λήψης των αγοραστικών αποφάσεων
  • Προσέγγιση
  • Η Κατανόηση του συνόλου των μηνυμάτων κατά τη διάρκεια της διαπροσωπικής επικοινωνίας & η γλώσσα του σώματος των ανθρώπων και των επιχειρήσεων.
  • Οι τρόποι για να «ανοίξει η πόρτα» του πελάτη.
  • Η Παρουσίαση
  • Ο Χειρισμός Αντιρρήσεων
  • Η Δημιουργία συνθηκών που ενισχύουν την εμπιστοσύνη του πελάτη στη γνώμη και τις προτάσεις του πωλητή
  • Το Κλείσιμο της Πώλησης
  • Η Συναισθηματική Νοημοσύνη στην διαδικασία πώλησης
  • Ο Νευρογλωσσικός προγραμματισμός και πώς να μιλάτε απ’ ευθείας στο μυαλό του πελάτη

periexomena-seminariou

Σε όλα τα στελέχη που ενδιαφέρονται:

  • Να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις επιδεξιότητες τους στοχεύοντας σε ιεραρχική εξέλιξη και αμοιβές.
  • Να βελτιώσουν τη απόδοση τους μέσω αύξησης της εμπειρίας τους στην πώληση.
  • Να αποκτήσουν αυτοεκτίμηση και να γίνουν αποτελεσματικότεροι.
  • Να εστιάζονται στην λύση των προβλημάτων και όχι στα προβλήματα της πώλησης.
  • Να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν σε άτομα υψηλής εξειδίκευσης και αποτελεσματικότητας.
  • Να αποκτήσουν ένα σχέδιο δράσης το οποίο θα τηρούν με σιγουριά
  • Να αποκτήσουν καλύτερη εικόνα προς τους πελάτες τους.
  • Να μειωθεί ο χρόνος απόκρισης σε πελάτες και να αυξηθεί η ικανοποίηση τους.


ta-ofeli-seminariou

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τα εργαλεία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, που θα αφορά τόσο στη διαδικασία της προσέγγισης, της πώλησης αλλά και της επανάκτησης πελατών που μετακινήθηκαν στον ανταγωνισμό.


diarkeia

Διάρκεια σεμιναρίου 16 ώρες

EBM-TEAM Consulting Group  |  Marketing Consulting  | Αγ. Παρασκευής 67 - Αθήνα-Χαλάνδρι  |ΤΚ. 15 234  | Τηλ: 2155 059222 | Ασκληπιού 9 - Τρίκαλα  | Τ.Κ. 42 100  | Τηλ: 801 700 7071|  Αισώπου 26, Θεσσαλονίκη  |  Τ.Κ. 54627  |  Τηλ. 2310-515592  |  Fax. 2310-514910  |  Internet Marketing

Δημιουργία Ιστοσελίδων

Κατασκευή E-shop

Online Marketing

Google Adwords - Seo